the best arabic songs

Monday 23 May 2011

kesedihan ku ini tidak dapat diluah kan dan tak terkate.....

by umamah

kegembiraan itu dapat dikongsikan....
kejayaan itu dapat dihargai....
kemanisan senyuman itu dapat dirasai oleh manusia yang melihatnya....
kasih sayang dapat dirasai oleh manusia yang ikhlas menyayangginya...
tetapi...
kesedihan itu tidak dapat dikongsikan diantara manusia....
dan masalah yang dihadapi oleh manusia tidak dapat diberikan dan sukar untuk dikongsikan...walau sahabat sejati mane pon....
kesedihan aku sangat lah sedih sehingga kan aku xdapat nk luah kan ...dan ble diingat kan smula...air mate ku akan jatuh bederai seperti kaca yang pecah...dan jika kace yang pecah itu masuk kedalam hati ini dan fikiran ini akan membuat kan aku sukar untuk memahami seseorg.....dan sesiapa yang memahami ku ini
hanya dapat memahami dan tidak dapat berkongsi perasaan sakit ku ini...andai kate aku dalam kesedihan ade shaje yg ingin megetahui...maaf kan aku krane aku xdpat berkongsi bersame ...dan aku juga xnak berkongsi kerana aku xmahu engkau sengsara seperti aku sekarang.....makin lame makin sakit....ibarat pedang yang bercabang 2 telah mencucuk didalam hatiku ini..andai kau terasa seperti aku sekarang dah tentu kau akan sedih seperti aku sekarang....jika ade peti yang bleh membuang kesakitan ini aku akan buang nye...tetapi kalau ade peti itu peti itu tetap tidak akan dapat buang sgalenye...krne ade sise2 yg terperangkap dihatiku.....subhanallah...
Ya Allah kau shje yg memahami diriku ini.....
dan kau lah tmpat aku mengadu dan merayu untuk buangkan prsaan sakit ini....
aku buat kate2 ini kerrane pd hari ini aku sanggat2 sedih...

1 comment: