the best arabic songs

Thursday 2 June 2011

isnin 30/5...

aku g maydin MITC....
lpas g tu lme la gak....pas tu sblm blik mak ckap kte g solat maghrb kat cni je....nt x terkejar2....kte owg pn g dlu....lpas je hbis solat maghrb...pas tu jln la kat tmpt nk kuar ....tetibe aku nmpk ade s'org laki ni....aq tertarik sgt2 kat die...slme ni xde pn cm ni...slalu bse je....sekali tgk mcm kenal..aku pn pndg tmpaat lain.aku igt kan owg kmpg aku..pas tu tgk blik..pas tu aq nk thu kepastian sekali lagi aku pandang.....
tibe2 jntung aku jd kelam kabut...
rpe2 nye laki 2 ialah imam muda KHAIRUL AZHAR BIN GHAZZALI@AZHAR....
ya ALLAH!!
xterkate aku....aku nk senyum pn xsempat...sbp bru prasan....die agk nya tgk aku dh kelam kabut die pn senyum kat aku....
ALLAHU akhbar.....
cair aku nak.....mati aku nak....adoi ai....
insya Allah klu ade jodoh ke...hihii....ade umo pnjg ke nt jmp la lg ye imam....
smpai skrg terigt lg mke imam ....hihii
ya allah temu kan lah jodoh aku yg baik seperti die dan terbaik lebih dr die...
dan blh mmbimbing aku kepada mu ya ALLAH...ya ALLAH kau mudah kan lah urusan imam muda azhar ini spaye mdapat jodoh yg trbaek tok die ...amin...
ya Allah bg lah aq semangat tok bljr bsungguh2...dan akn bjye dan akn btemu org yg blh mbmnbing aku...amin...byk lg aku nk tlis ....

sambungan...
aku ske dpt laki cm 2....klu le aku masih bdak2 lg....dh lme aku g kat imam mude n g salam...wat kte owg amek berkat pd owg yg beriman...aku salam die...nt aku soh die doa kan...nk thu x cm ne wajah imam azhar...cm ni...
wajah die ibarat ade chaye di riang roma die....nmpk cerah je...mcm pndang matahari la kte owg...ske sgt2...
die nye senyuman manis sgt...dan menyejuk kan mate bile pndg...ble die jln tetarik nk tgk...emm abis nk wat cm ne lg....emmm ...2 je nk kongsi....mge2 aku dpt jmp lg...tp klu jmp aku xleh lah nk g kat die...aku ni malu skit gan laki...maklum la sekolah xde laki...hihihi...pham2 la...malu je ble nk ckp...bkan ckp je...pndg pn malu2 kucing...ble nk ckp je sejok 1 bdan....hihihihi

No comments:

Post a Comment