the best arabic songs

Saturday 11 June 2011

ASSALAMUALAIKUM.....CUTI DAH HABISH...

Cuti sekolah macam tak ade je....kejap naw...naw(kate orang melaka...huhuhu)....
alahai dah nak masuk sekolah...tapi tak ape...aku makin bersemangat ni...huhuhu....
Insya Allah...aku nk berazam baru ni...aku ingat nak berazam belajar betol-betol...
aku kene dapat kan SMA MUMTAZ....SMA penting woi....sebab SMA yg boleh tentu kan antara boleh masuk STAM ke x........adush....Insya Allah....
ya Allah buang la segala malas belajar dan malas beribadah kepada mu....biar la aku rajin beribadah(solat sunat)...
sebelum aku nak pekse ...nt raye aku kena mnx maaf pade semua orang...maklum la dah nak pekse....lg pulak nk hafal semua hadis2 n ayat suci al-quran...adush...hati mesti la kene suci gak...insya Allah...aku xnk bka FB slme ......tah le....nt kalau ustaz2 dah bagi ape yg kena hafal bru aku xon9....insya Allah....:) xleh dh nk mkn masam2...hihihi...xpola...samat tinggal assam...

No comments:

Post a Comment