the best arabic songs

Sunday 24 July 2011

Aku Cinta Padamu sampai mati


Aku mahu memberitahu kau apa yang aku rasa di dalamnya
Dan sebaik sahaja kau tahu aku yakin kau akan sentiasa bersama aku
dan Aku telah telah impikan penghujung ini jarak antara kita
Aku Cinta Padamu sampai mati
Satu malam dengan kamu adalah bernilai seluruh dunia aku
Dan jika kau mengatakan kau sedang datang, itu sudah cukup
Tidak ada yang lain tapi kau, jiwa aku, cinta aku
Dan mengapa jarak kamu lebur aku
Dan mengapa kau meninggalkan aku disebabkan apa yang orang kata
Itu zalim, rindu menyeksa aku
Dan semua yang aku katakan tentang kau
malam yang kita menghabiskan masa semua aku lupakan
aku tidak pernah bersama orang lain selepas kau, sangat berharga
Dan pada satu hari nanti kau akan berkata ia ..
Aku sedang dan aku akan merasakan untuk kamu

No comments:

Post a Comment